Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua ; З питань, які стосуються технічної специфікації - Начальник сектору ПММ ВМТП Романовський Ростислав, тел. 048-7388729, e-mail: R.Romanovskyi@imtp.ua. Вид предмета закупівлі: товар. Конкретна назва предмета закупівлі: Антифризи та омивач. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Спеціалізована хімічна продукція» - за кодом ДК 021:2015 – «24950000-8» Кількість товарів, робіт послуг: 3 найменування ( 1240л., 60шт) Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ»,м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, вул. Транспортна 4, центральний склад №1 ДП «МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 року, протягом 5 ( п’яти) робочих днів з дня отримання Заявки від Покупця. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки конкретної партії Товару та отримання від Постачальника належним чином оформленого рахунку. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 341 814,11грн (триста сорок одна тисяча вісімсот чотирнадцять грн 11 коп) грн без ПДВ. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06.02.2023 о 00-00 год. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен, бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
ID закупівлі: fe954503acca4d09b0bded1e5b8eee0b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 341 814,11 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 418,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
Телефон: | 0487388177 |
E-mail: | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Тріотех» (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Згідно вимог пункту 5 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації, у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи або діяльності на підставі модельного статуту. У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Відповідно до наданої Учасником копії рішення №1 від 22.03.2021 року, він діє на підставі модельного статуту, але в порушення вимог тендерної документації, опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги Учасником не надано. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.