Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: a02b67e14f6849ceab9d31c70467edde
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 207 500,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 037,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України" |
ЄДРПОУ: | 38831595 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія Толстих |
Телефон: | +380442916109 |
E-mail: | tcheart@ukr.net |
Місцезнаходження: | 02660, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А |
0 |
1) Перелік виявлених невідповідностей. Відсутній документ, що підтверджує спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункту 2 пункту 5.1.1 частини 5 ІІІ тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Копії документів, що підтверджують спроможність доставки відповідного товару (копії документів, що підтверджують наявність: власного1, орендованого2 автотранспорту, транспортно-експедиційних послуг, тощо). Примітка: 1 Наявність у учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 2 Наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копіями договорів оренди транспортних засобів з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони транспортних засобів – свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.