Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 741b1ffec59a49ab8e3d8fed6eb4481d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 530 645,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 653,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №5" Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 01987037 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бургутіна Валерія |
Телефон: | 0682198121 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50049, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул. Поперечна, 1 а |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано заповнену форму тендерна пропозиція, в якій при перерахунку (множення ціни на кількість) сума не відповідає сумі зазначеній Учасником в електронному полі в електронній системі закупівель. 2. Повноваження щодо використання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису підтверджується довідкою у довільній формі, в якій зазначено ПІБ та посада підписанта. Учасник не надав зазначену довідку. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначено перелік основного виробничого обладнання, але не зазначено чи це власне або орендоване обладнання, автопарк; не вказаний транспортний засіб згідно договору про надання послуг №01-07/19. 4. На підтвердження виконання наданого аналогічного договору Учасник не надав відгук від Замовника про належне виконання Учасником договору №ВС02-22 від 09.05.2022 р. 5. Учасник не надав додатки до копії свідоцтва про атестацію аналітичної лабораторії Виробника. 6. Учасник не надав Проєкт договору про закупівлю, підготовленого у відповідності з Додатком 7. 2. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПРОПОНУЄТЬСЯ ПОДАТИ УЧАСНИКУ ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації. При перерахунку, ціна та сума закупівлі повинні дорівнювати сумі, поданій в електронній системі закупівель. 2. Довідка у довільній формі, в якій зазначено ПІБ та посада підписанта, який має повноваження щодо використання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису. 3. Довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи, що містить інформацію про наявність у Учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а саме власних або орендованих складських приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та спеціалізованого транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі (в тому числі транспортний засіб згідно договору про надання транспортних послуг №01-07/19). 4. Відгук від Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №17» Харківської міської ради про належне виконання Учасником наданого договору №ВС02-22 від 09.05.2022 р. Відгук повинен містити: - інформацію щодо найменування Замовника, - дату та номеру договору, на який надано відгук, - інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук повинен бути завірений підписом керівника Замовника та печаткою. 5. Копія свідоцтва про атестацію аналітичної лабораторії Виробника з додатками. 6. Проєкт договору про закупівлю, підготовленого у відповідності з Додатком 7. Для підтвердження своєї згоди з проєктом договору Учаснику не обов'язково заповнювати його, достатньо наявності власноручного підпису учасника/уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (у разі її використання) на кожній сторінці цього проєкту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.