Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-11-2022, 00:00
ID закупівлі: 30b3e31389d74f589730b65107763bfd
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 955 748,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 39 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії Бурове управління "Укрбургаз" |
ЄДРПОУ: | 00156392 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Євген Твєрдохлєбов |
Телефон: | +380508203507 |
E-mail: | yevhen.tverdohliebov@ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 63304, Україна, Харківська область,м.Красноград, вул.Полтавська, буд.86 |
0 |
Згідно п. 1 п.1.1. Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Учасником надано скан-копію довідки №1/1 від 25.11.2022р.. У довідці не зазначений адрес замовника за договором. Згідно вимог п.5 Додатку №2 до тендерної документації: Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій та Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник не заповнив Додаток №3 вих.№3 від 25.11.2022р. в повному об’ємі. Учасник відповідно до вимог Додатку №3.1. не надав скан-копія сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копію паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі) запропонованого Учасником. Учасник відповідно до вимог Додатку №3.1. ТД надав сертифікат якості на соду харчову англійською мовою без перекладу . Учасником надано відповідно до вимог Додатку №1 п1.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), дата формування якого становить 15.09.2022р., що не відповідає вимогам ТД. Учасником надається: 1.1.Надається скан-копія довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі, а саме: Основні неорганічні хімічні речовини , за підписом керівника учасника. Довідка має містити: назву підприємства/установи/організації, ЄДРПОУ, адресу та контактний телефон замовника за договором, предмет договору, дату укладення та строк дії договору. Відповідно до п. 5. Розділу Інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний та заповнений інформацією про запропонований ним предмет закупівлі додаток №3 до тендерної документації за формою цього додатку зі всіма його складовими. Відповідно до п.2.1. Додатку 3.1. ТД Надається скан-копія сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копію паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі) запропонованого Учасником. Відповідно до п.12 Розділу 1 вимог ТД Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Відповідно до вимог Додатку №1 п.1.2 Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Витяг з ЄДР повинен бути виданий державними реєстраторами, або посадовими особами та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, або нотаріусами, у відповідності до «Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», який затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0839-16#Text). Учасники нерезиденти надають документ, який передбачений законодавством країни їх реєстрації, та за суттю є аналогічним документом, що вимагається Замовником. (Звертаємо увагу, що даною вимогою встановлено саме подання ВИТЯГУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для резидентів). Учаснику необхідно завантажити в Систему : 1.Відповідно до п.1 п.п.1.1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) скан-копію довідки , що підтверджує виконання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі із зазначення адреси замовника за договором. 2.Завантажити відповідно до вимог ТД п.5 Розділу 3, п.5 Додатку №2 заповнений в повному об’ємі Додаток №3. 3.Завантажити скан-копію сертифікату безпечності матеріалу MSDS (або скан-копію паспорту безпеки матеріалу/лист технічних даних) на Товар (предмет закупівлі) запропонованого Учасником відповідно до вимог Додатку №3.1. 4. Завантажити відповідно до вимог ТД п. 12 Розділу 1 сертифікат якості з перекладом на українську мову. 5.Відповідно до вимог Додатку №1 п1.2. завантажити Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Враховуючи викладене та у відповідності до п.40 Особливостей , п.2. розділу V тендерної документації прошу протягом 24 годин виправити невідповідності вказані вище по тексту. - Усуненням вищезазначеного порушення буде вважатись подання відповідного документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.