Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 650 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Городоцька міська рада Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 26269892 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://horodok-rada.gov.ua |
| Контактна особа: | Оксана Пилат |
| Телефон: | +380323130030 |
| E-mail: | gorodok_mr_lv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81500, Україна, Львівська область,Львівський район, місто Городок, МАЙДАН ГАЙДАМАКІВ, будинок 6 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - У Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» в п.1.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками до нього та копію(ї) документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати лист(и)-відгук(и) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначається інформація про три виконані договори. Проте на виконання договору №5/11 від 05.11.2024р. з Щирецькою селищною радою Львівського району Львівської області, Учасник надав не всі документи, що підтверджують факт виконання робіт повністю. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копії документів, що підтверджують факт виконання договору №5/11 від 05.11.2024 в повному обсязі. - У Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» в п.7.9. «Інформація про статус платника/неплатника ПДВ» учасник повинен надати оригінал, або копію за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою за бажанням) документу про статус платника/неплатника ПДВ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість без підпису керівника або уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою за бажанням). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, оригінал, або копію за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника (завірено печаткою за бажанням) документу про статус платника/неплатника ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.