Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 615 125 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 075,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 05494840 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шевченко Олексій Васильович |
| Телефон: | 380443339161 |
| E-mail: | kmkl7kmkl7@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03179, Україна, м. Київ,вул. Котельникова, будинок 95 |
5 |
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 06 червня 2025 року, у зв’язку із детальнішою перевіркою кваліфікаційних документів, а саме працівників Учасника.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до вимог форми 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для надання певного виду послуг за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо), які не були надані в складі пропозиції учасника. Також, відповідно до вимог форми 3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати документи, що підтверджують виконання учасником вимог законодавства щодо надання послуг (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо), не були надані в складі пропозиції учасника. В складі тендерної пропозиції надано інформацію про два транспортних засоби, проте в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено одного водія. В складі тендерної пропозиції надано план приміщення для прання білизни медичних закладів, проте в плані невірно вказано кількість сушильних барабанів. На плані не вказано прасувальний прес або прасувальний стіл або пароманекен. На плані невірно вказано технологічний потік чистої білизни, оскільки брудна та чиста білизна не можуть пересікатись в одному приміщенні. У зв’язку з чим, учаснику пропонується усунути виявлені невідповідності, шляхом надання документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.