Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 288 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 880 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
| ЄДРПОУ: | 02071139 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nlu.edu.ua |
| Контактна особа: | Любов Гурак |
| Телефон: | +380577577330 |
| E-mail: | l.gurak@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 77 |
1 |
Повідомлення з вимогою усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальність фірма «Колір», виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальність фірма «Колір» щодо закупівлі: послуги з прання та прасування білизни, код ДК 021:2015 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення. 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «Довідка щодо наявності спеціалізованого авто.pdf», де міститься інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспортну для перевезення білизни № 1 від 12.04.2025 р., в якій зазначена інформація про транспортні засоби, які будуть використовуватися учасником для надання послуг. На підтвердження підстави користування транспортними засобами, учасником надано файл «Договір перевезення.PDF» де міститься договір перевезення № 01/01 від 01.01.2025 р. укладений між ФОП Василенко Сергій Анатолійович (далі – Перевізник) та Товариством з обмеженою відповідальність фірмі «Колір» в особі директора Василенко Сергій Анатолійовича (далі – Клієнт»), згідно якого Перевідних зобов’язується за плату і за рахунок Клієнта власними силами або з залученням водіїв автотранспортних засобів Клієнта, організувати перевезення та супроводження вантажу та працівників Клієнта вантажними транспортними засобами, зазначеними в п.2.2. Договору, і за маршрутом, вибраним Перевізником та/або Клієнтом, а Клієнт зобов’язується прийняти та оплатити належним чином надані послуги. Відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Василенко Сергій Анатолійович є одночасно фізичною особою-підприємцем та директором Товариства з обмеженою відповідальність фірма «Колір». Відповідно до ч.3 ст. 238 ЦК України представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом. Тобто наданий учасником на підтвердження підстав користування транспортними засобами договір перевезення № 01/01 від 01.01.2025 р. не відповідає вимогам чинного законодавства. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати Договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства (з зазначенням реєстраційних номерів транспортних засобів та строку його дії не менше ніж строк надання послуг за цією закупівлею). 2) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «Довідка щодо наявності працівників.pdf» в якому міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.04.2025 № 3. На підтвердження інформації, яка міститься в довідці учасником надано файли «Трудові книжки та повідомлення на працівників.pdf», «Накази на працівників.pdf». Однак надані документи на працівників містять невідповідності: - Мірошниченко Т.М., оператор прасувально-сушильного агрегату: наказ про прийняття на роботу № 49 від 11.12.2018 року викладений російською мовою; 8-9 сторінка трудової книжки не містить перекладу; - Василенко С.А., директор, за сумісництвом водій автотранспортного засобу: в повідомленні про прийняття на роботу в графі «8.Дата видання наказу або розпорядження про прийняттям на роботу» зазначено 29.08.2019 року, що не відповідає даті наказу про призначення на посаду № 35 від 01 вересня 2019 року; відсутня квитанція № 1, яка підтверджує відправлення/прийняття повідомлення про прийняття працівника на роботу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ 1 Додатку 1 Тендерної документації, кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; пункт 10 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати на працівника Мірошниченко Т.М., переклад наказу № 49 від 11.12.2018 року та переклад 8-9 сторінки трудової книжки; на працівника Василенко С.А., трудову книжку (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою про його реєстрацію відповідного органу Державної податкової служби України або повідомлення про прийняття на роботу, яке відправлене засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 і першу та другу квитанції, які підтверджують прийняття повідомлення. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.