Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 259 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 296 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" |
| ЄДРПОУ: | 39946227 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тарнавський Антон Олегович |
| Телефон: | 380443545338 |
| E-mail: | tarnavskiy@src.kiev.ua |
| Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область,Київ, вул. Львівська, буд. 57-А |
3 |
При розгляді тендерної пропозиції ФОП ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі – Учасник) було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до вимог Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатків 1 та 11, Учасник мав надати « Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, посвідчена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору*, із зазначенням: предмета договору та найменування замовника. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати копії відповідного договору, акту наданих послуг, а також лист-відгук на наданий договір (позитивний) від замовника, який повинен бути датований не більше місячної давнини від моменту завантаження, на бланку за підписом уповноваженої особи замовника, посвідченого печаткою (у разі використання). *Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.» Учасником надано: - Договір № 15 від 01.01.2024 р. на сервісне обслуговування комп’ютерної техніки, що не відповідає конкретній назві предмету закупівлі. Учасник повинен для виправлення виявлених невідповідностей в інформації та документах: - надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, посвідчена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного договору*, із зазначенням: предмета договору та найменування замовника. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації необхідно надати копії відповідного договору, акту наданих послуг, а також лист-відгук на наданий договір (позитивний) від замовника, який повинен бути датований не більше місячної давнини від моменту завантаження, на бланку за підписом уповноваженої особи замовника, посвідченого печаткою (у разі використання). *Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого відповідає конкретній назві предмету цієї закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.