Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 134 325 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 671,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 35 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" |
| ЄДРПОУ: | 44625774 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Деренівська |
| Телефон: | +380322385880 |
| E-mail: | maria8135@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,м. Львів, вул Коновальця, 26 |
2 |
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю оскарження відхилення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН", та необхідністю дочекатись повного рішення Антимонопольного комітету України для розблокування процедури на електронному майданчику, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції поданої подану учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 р.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того , такі виявлені невідповідності не відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку за формою 1 яка містить інформацію про матеріально-технічну базу, а саме відомості про місце розташування приміщень пральні, відомості про транспортні засоби якими буде здійснюватися розвозка. Перевіривши надані Учасником документи, було виявлено, що учасником в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не зазначено місце розташування приміщень пральні, що свідчить про невідповідність вимозі, яка встановлена в п.1 Розділу 1. 1.2. Згідно Розділу 1 п.1 Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає копію документа на право власності чи користування приміщенням пральні. Перевіривши надані Учасником документи, було виявлено, що учасником надано договір оренди приміщення №18 від 1 квітня 2022 року. Відповідно до даного договору строк дії договору становить з 01 квітня 2022 року по 30 березня 2025 року включно. Отже, даний договір станом на сьогодні є нечинним, що не відповідає вимозі про надання документу, який підтверджує право користування приміщенням пральні. 1.3 Згідно Розділу 3 п.8 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме перелік документів та/або інформації, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції учасник надає під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 4 цього Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції на рахунок Замовника. Перевіривши надані Учасником документи, було виявлено, що банківська гарантія не відповідає вимогам Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, а саме відповідно до наданої учасником банківської гарантії № 121058/Т-1316 від «31» березня 2025 року п.3 абз. 4 «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.» містить невідповідність тексту гарантії встановленій Формі забезпечення тендерної пропозиції (Затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628), оскільки Форма передбачає «ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі». Також п. 4 пп.3 абз.3 банківської гарантії учасника «відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання» не відповідає встановленій законом Формі забезпечення, оскільки відповідно до Форми «відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання». Отже, вищенаведене свідчить про наявність невідповідності тексту банківської гарантії Учасника вимогам Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та зазначити у довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази інформацію про місце розташування приміщень пральні. 2.2. Привести документи у відповідність та надати копію документу, який підтверджує право власності або право користування приміщення пральні. 2.3. Привести документи у відповідність та надати електронну банківську гарантію, оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД МОДЕРН" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Крім того , такі виявлені невідповідності не відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 п.2 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Обовʼязкова наявність наступних працівників: Машиніст з прання та ремонту спецодягу не менше пʼяти, водій не менше одного. Перевіривши надані Учасником документи, було виявлено, що учасником ні в довідці про наявність працівників, ні в штатному розписі не вказано про наявність машиністів з прання та ремонту спецодягу, а операторів пральних машин. Згідно Додатків Б,В НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 зі змінами: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va327609-10#Text АБЕТКОВИЙ ПОКАЖЧИК ПРОФЕСІЙНИХ НАЗВ РОБІТ КОД КП КОД ЗКППТР ВИПУСК ЄТКД ВИПУСК ДКХП ПРОФЕСІЙНА НАЗВА РОБОТИ 8264 14042 1 Машиніст із прання та ремонту спецодягу 8264 16053 66 Оператор пральних машин ЗКППТР — Загальносоюзний класифікатор професій робітників, посад службовців та тарифних розрядів, затверджений постановою Держкомітету СРСР з стандартів від 27.08.1986 р. вказане підтверджує той факт, що дані професії не є тотожними чи взаємозамінними. Зважаючи на вище викладене, учасником не підтверджено наявність Машиністів з прання та ремонту спецодягу не менше пʼяти 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати інформацію про наявність Машиністів з прання та ремонту спецодягу не менше пʼяти та привести документи визначені в п.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації у відповідність до встановлених зауважень. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.