Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 260 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" |
| ЄДРПОУ: | 01996728 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Перейма Оксана |
| Телефон: | 383222705427 |
| E-mail: | tender.kcdm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Згідно ч.6 розділу 3 додатку 1 тендерної документації На підтвердження розрахунку ціни учасником надається у складі пропозиції заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Форми визначеній у додатку 4 до тендерної документації Невідповідність полягає в наступному: Учасником на підтвердження надано Форму «Тендерна пропозиція» де відсутня колонка «Ціна од, грн.. без ПДВ» 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей 2.1.-надати відкориговану форму документа «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно Форми визначеній у додатку 4 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.