Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 819 765 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 119 098,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 119 098,83 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03366374 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Ковтонюк |
| Телефон: | +380462941552 |
| E-mail: | gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі вих.№94 від 18 лютого 2025р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файл «Кваліфікація та досвід.pdf»), що містить невідповідність щодо назв посади (професії) за наданим штатним розписом, який підтверджує факт працевлаштування працівників. 1.2. Учасник для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав скан-копію Листа-відгука (файл «лист відгук утримання місць поховань.pdf») про виконання аналогічного за предметом закупівлі Договору №6030-6 від 03 лютого 2023 року з інформацією про виконаний договір, що містить невідповідність суми договору щодо документально підтвердженої вартості наданих послуг, який поданий шляхом завантаження в електронну систему, крім того вказаний документ не містить відбитка печатки, що не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою Таблиці 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на надання послуг, який підтверджує наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015, а саме: код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 98370000-7 Поховальні та супутні послуги. Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, відповідно до вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» та з урахуванням вимог тендерної документації, встановлених пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження назв посади (професії) шляхом повторного надання штатного розпису із зазначенням вірної інформації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження факту виконання аналогічного договору, шляхом повторного надання документального підтвердження виконаного аналогічного договору – Листа-відгуку із зазначенням вірної інформації про суму виконаного аналогічного договору та із зазначенням відбитку печатки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.