Період оскарження умов закупівлі - по 08-02-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44155506 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Малявко |
| Телефон: | +380687374647 |
| E-mail: | ernest.juve@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Лиманський р-н, село Фонтанка(з) , вул.Степна, будинок 4 |
1 |
На відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі пункту 43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.Учасником документально підтверджено вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг. Замовником була зазначена вимога «Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: * скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, про надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, про надання послуг та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); * скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). * оригінал листа-підтвердження, що власник (орендодавець/надавач послуг) не заперечує щодо використання його транспортних засобів/будівельних машин і механізмів (основних засобів) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі.» не в повному обсязі. Вимагаємо усунути невідповідності та надати інформацію та/або документи на відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг.Також учасником документально підтверджено вимогу Додатку 4 до Тендерної документації щодо надання згоди. Вимагаємо усунути невідповідності та надати інформацію та/або документи на відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог Додатку 4 до Тендерної документації щодо надання згоди.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.