Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товаріт, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178"
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 230 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 150 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02000205 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Лавор |
| Телефон: | +380362633075 |
| E-mail: | yana.lavor1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33010, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-29-015083-a У вимогах тендерної документації замовником встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, учасники у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не менше одного, згідно форми яка наведена в Додатку 5 до Тендерної документації, копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), з копією(ями) додатку(ів), додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці, з оригіналом (оригіналами) або належним чином завіреною копією (копіями) документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання. На виконання даних вимог ТОВ "У ЧИСТОТІ" надали документи не в повному обсязі. А саме: Копії актів приймання-передачі наданих послуг , які згідно з вимогами тендерної документації підтверджують виконання договору, мають бути завірені належним чином. Відповідно до пункту 43 Постанови №1178, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник (ТОВ "У ЧИСТОТІ"), має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.