Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр" |
| ЄДРПОУ: | 03078209 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Малюта Максим |
| Телефон: | 380676764547 |
| E-mail: | diagnostic.lokdc.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, вул. Пекарська 69Б |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ДРІНЬ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021-2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 2.2 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження інформації, зазначеної учасником у довідці відповідно до вимог підпункту 2.1, учасник повинен надати копії або оригінали документів, що підтверджують право власності та/або право користування (договір оренди, лізингу, надання послуг тощо) приміщенням пральні Учасник у складі пропозиції надає договір оренди №02/21 від 25.02.2021 р. нежитлових приміщень за адресою м. Чернівці, пр. Незалежності, 96 блоку «Б» під пральню, згідно п. 5.1 якого він діє до 31.12.2022 року. При цьому згідно з п. 5.1.2 передбачено автоматичну пролонгацію цього Договору. Однак у складі пропозиції відсутні додаткові угоди, листи сторін чи будь-які інші документи, що підтверджуюють чинність даного договору. Крім цього, учасником не надано акт приймання-передачі, який передбачено п. 1.2 Договору. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 2.2 п. 2 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації На підтвердження інформації, зазначеної учасником у довідці відповідно до вимог підпункту 2.1, учасник повинен надати копії або оригінали документів, що підтверджують право власності та/або право користування (договір оренди, лізингу, надання послуг тощо) приміщенням пральні із наданням підтверджуючих документів їх чинності. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.