Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
Місце надання послуг – для замовника розташованого за адресою вул. О.Грицей, 15, м. Долина, Івано-Франківська обл., 77500 та за адресою потужностей виконавця Кількість: 1 послуга, згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації): 18500 кг
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 814 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 070 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
| ЄДРПОУ: | 01993457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роп'яник Галина Михайлівна |
| Телефон: | 380506096176 |
| E-mail: | 01993457zak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 77503, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно ч.3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати наступні документи: «3.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі або аналогічний за кодом ДК 021:2015. 3.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної (/акту наданих послуг) або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагента(ів), що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.» Учасником на підтвердження надано довідку в якій вказано два договори та надано скановані копії цих договорів. Учасник зазначає в довідці договір № 12/03/24 про надання послуг з прання i cyxoгo чищення медичної білизни від 15.02.2024 з контрагентом Медичний центр «Здоровий зір» фізична особа- підприємець Пазяк Ніна Василівна, але відповідно до сканованої копії номер договору є № 22/02/24, що не відповідає інформації, яка зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати відкориговану довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів), та зазначити номер та дату договору відповідно до наданої сканованої копії договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.