Період оскарження умов закупівлі - по 10-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 196 236,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 981,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 36916734 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради |
| Телефон: | +380665258959, +380970766875 |
| E-mail: | z.vodypr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52204, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, бульвар Свободи 56/128 |
0 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: - відповідно до додатку 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради від 03.01.2025 року №3 Замовником встановлена форма Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема стовбчик 4 має назву "Стан обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки): нове (а), справне (а), несправне (а), а також наявна кількість (шт.)". Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. лист від 07.01.2025 року №6), відповідно до якої в стовбчику 4 "Стан обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки): нове (а), справне (а), несправне (а), а також наявна кількість (шт.)" відсутня інформація про кількість обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки); - виявлено невідповідність між інформацією заповненою Учасником в полі електронної системи закупівлі під час самодекларування, а саме: наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором. Учасник процедури закупівлі підтвердив, що вжив заходів для доведення своєї надійності - сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків. Проте Учасником до цієї умови участі у закупівлі завантажено договір №121 від 19.12.2022 року укладений між Управлінням ЖКГ Жовтоводської міської ради та КП "Ритуальні послуги" Жовтоводської міської ради на надання послуг з поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян від поховання яких відмовилися рідні, (далі - Договір). Договір виконано повністю, що підтверджено додатковою угодою №1 від 30.12.2022 року до Договору та актом здачі - прийняття робіт (наданих послуг). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до додатку 1 до тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради від 03.01.2025 року №3 (форма встановлена Замовником); - надати уточнення (довідка в довільній формі) щодо наявності/відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором. Посилання на протокол - https://drive.google.com/file/d/1rdBF3Q50Msc_XOWhVJ7RqJF_SGndBrJu/view?usp=sharing
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.