Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 15:03. Дата останніх змін - 13-12-2024, 15:10

Доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги)

Доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги)... Державна закупівля - UA-2024-12-13-014237-a Доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги) від замовника Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-014237-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-014472-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 15:03
по 18-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 15:03
по 21-12-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1340397
1 340 397 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:13 403,97 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:30 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради
ЄДРПОУ:37794186 Досьє YouControl
Сайт:http://www.komynalka.com.ua/
Контактна особа:Бойчук Тетяна Олексіівна
Телефон:+380342532212
E-mail:dkgtender@ukr.net
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
доставка померлих на судмедекс ...
1 340 397 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги)

1
послуга
76000 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ м. Івано-Франківськ
по 31-12-2025
98370000-7
Поховальні та супутні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:10:18
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:03:35
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник фізична особа підтверджує, що
              1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              Учасник юридична особа підтверджує, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              2. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              5. Порушення справ про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Замовник підтверджує, що
              1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Мова тендерної пропозиції українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Забезпечення тендерної пропозиції вимагається. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30000,00 (тридцять тисяч) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРПОУ: 37794186 IBAN № UA 378201720355169001000079444 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              , електронна банківська енергія
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію, він повинен подати наступні документи та інформацію. 1.1. Довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання і матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг і є необхідні та достатні для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності /володіння/ користування тощо відповідним майном: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо (сканкопії з оригіналу). - на інші машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України учасник надає у складі тендерної пропозиції (сканкопії з оригіналу) – інвентарну картку обліку основних засобів чи об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства (якщо фізичні особи чи ФОП не ведуть такий облік, вказують про це у довідці довільної форми). 1.2. Якщо техніка буде використовуватися відповідно до договорів оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг та інших правочинів, передбачених чинним законодавством України, учасник має надати: - лист-підтвердження у складі тендерної пропозиції від орендодавця або надавача послуг, або власника, тощо щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі. 1.3. Якщо обладнання і матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів оренди/суборенди, лізингу/сублізингу та інших правочинів, передбачених чинним законодавством України (у разі якщо належить учаснику не на праві власності), учасник має надати сканкопії з оригіналів таких договорів, інших правочинів та актів приймання-передачі або інших документів, передбачених умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику обладнання і матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником. Договори найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.4. Якщо обладнання і матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, учасник має надати сканкопії з оригіналів таких договорів і всіх додатків до них. 1.5. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені вище, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк надання послуг даного предмета закупівлі, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю, або протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту доставка померлих на судмедекспертизу (ДК 021:2015 – 98370000-7 поховальні та супутні послуги)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника цьому кваліфікаційному критерію, він повинен подати наступні документи та інформацію. 2.1. Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. 2.2. Скановані з оригіналів: один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (кошторис зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг) або іншого документа, що підтверджує надання послуг, передбаченого аналогічним договором. Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації). Скановані з оригіналів названі документи повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-12-2024, 15:03:31
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ