Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 390 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 952,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 715 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 39754779 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Ксенія Євгенівна Козлова |
| Телефон: | +380567670336 |
| E-mail: | infrastruktura_kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.12.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги з прикрашання парків та скверів до новорічних свят, ДК 021:2015: 98390000- 3 Інші послуги 2.2. Кількість: 1 послуга 2.3. Місце надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Центральний парк культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка, сквер Західний; сквер Прибережний 2.4. Строк надання послуг: 17 груд. 2024 – 31 січ. 2025. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 28.11.2024 року, UA-2024-11-28-010970-a 4. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 5. Дата та час закінчення Аукціону: не проводився. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП "Токмачов Кирило Володимирович" 49100, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Набережна Перемоги будинок 118 квартира 11 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, п.1 вимагається: Довідка згідно форми* про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність надати необхідні послуги. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. В складі пропозиції Учасника відсутній договір оренди чи найму чи надання послуг технікою. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, п.2 вимагається: 3.2. Учасник надає сканований оригінал/ копія договору (аналогічних) за предметом закупівлі договорів та скановані акти які підтверджують виконання послуг по цьому договору. В складі пропозиції Учасника наданий аналогічний договір з датою підписання 20 листопада 2025р. 3.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. В складі пропозиції Учасника наданий лист вдячності, в якому відсутня інформація про відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації 3. Інша інформація та документи, що надаються учасником вимагається: - електронної банківської гарантії. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям, із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. В складі пропозиції Учасника присутня банківська гарантія №4347/24-ТГе від 05.12.2024р., але відсутні: довідка, видана банком-гарантом та виписка з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.