Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 87 178 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 435,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04397508 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://km-sov.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Гудкова Інна Олексіївна |
| Телефон: | 380997880280 |
| E-mail: | innagudckova71@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 63460, Україна, Харківська область,с-ще Слобожанське, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 7 |
0 |
Так, 09.12.2024 року уповноваженою особою Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області Гудковою І.О. за результатами розкриття тендерних пропозицій по процедурі відкритих торгів з особливостями номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель ID: UA-2024-11-28-009855-a на закупівлю по предмету «Поховання військовослужбовців, які загинули чи померли під час збройного конфлікту внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України (надання ритуальних послуг). Організація урочистих церемоній прощання із загиблими (померлими) Захисниками і Захисницями України» код ДК 021:2015:98370000-7 «Поховальні та супутні послуги», встановлено, що тендерна пропозиція подана ФОП Трощій Олександр Васильович містить ряд недоліків, а саме: 1. Згідно вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачалось надання довідки за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції, поданої ФОП Трощій Олександр Васильович було встановлено, що учасником надано Довідку «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід» № 6 від 03.12.2024 року в якій : - в № з/п 1 вказано працівника Трощій Анна Іванівна, яка працює на посаді «Менеджер», але при розгляді підтверджуючого документу встановлено, що згідно Трудового договору №2 від 17.01.2017 року про прийняття на роботу вона працює «Менеджер по торгівлі»; 2. Згідно вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації у якості документального підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачалось надання довідки за формою 2 та для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ФОП Трощій Олександр Васильович було надано Довідку «Про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 03.12.2024 року №7 та надано договір №б/н від 12.01.2023 року, який містить не всі додатки до нього (акти, додаткові угоди, тощо), що відповідно дає можливість стверджувати про невідповідність поданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. В зв’язку з чим для врегулювання даних розбіжностей потрібно надану тендерну пропозицію привести у відповідність, а саме надати Довідки та підтверджуючі документи «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «Про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.