Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями Програми «Захист» Чернівецької міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 28.10.2021 №534 (зі змінами), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 14.12.2023 року №1558 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 141 672,61 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 708,36 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 44173515 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталя Майстренко |
Телефон: | +380506389777 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58005, Україна, Чернівецька область,Місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
0 |
1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником проекту договору з заповненими преамбулою та реквізитами, згідно з п.9 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником документів, які підтверджують вказану в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію, на кожного працівника: трудовий договір або наказ про призначення на посаду або цивільно-правовий договір, згідно з п.2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником гарантії про пiдтвepджeння вiдпoвiднoстi Послуг технічному завданню та гарантування якості Послуг, згідно з п.11 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації. 4. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі яка повинна містити інформацію про те хто буде підписувати, завантажувати в електронну систему закупівель та підписувати електронним ключом тендерну пропозицію Учасника із зазначенням ПІБ, дати народження та ідентифікаційного коду особи та наказ про призначення на посаду особи або протокол/рішення про призначення керівника або довіреність на особу, згідно з п.4 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації. 5. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником наказу про призначення на посаду особи або протокол/рішення про призначення керівника або довіреність на особу яка буде підписувати тендерну пропозицію, згідно з п.4 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.