Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2024, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 980,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 189,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://voz.gov.ua |
| Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
| Телефон: | +380513432134 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
0 |
За рішенням уповноваженої особи від 21.03.2024р. №45 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Ритуальні послуги на поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «98370000-7 - Поховальні та супутні послуги», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-21-010500-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) Комунальне підприємство "РЕГСПОД". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунальне підприємство "РЕГСПОД" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Інформаційну довідку із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ці договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши документи по позиціям 2 та 3 Довідки про досвід виконання аналогічного договору (договорів), наданої Учасником через електронну систему закупівель, №112 від 26.03.2024р., а саме: - до Договору №86 від 04.08.2022р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, не надано додатки до договору, а саме - Додаткову угоду №1 від 26.08.2022р. та Додаткову угоду №2 від 26.12.2022р. з додатками; - до Договору №13 від 02.02.2023р. укладеного між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, не надано додатки до договору, а саме - Додаткову угоду №1 від 13.02.2023р. з додатками; Додаткову угоду №2 від 30.11.2023р. з додатками; Додаткову угоду №3 від 22.12.2023р. з додатками. Також замовником було виявлено невідповідність в назві предмету договору №86 від 04.08.2022р., який був укладений між Учасником та Управлінням житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради, та вказаний у Довідці про досвід виконання аналогічного договору (договорів), наданої Учасником через електронну систему закупівель, №112 від 26.03.2024р., а саме: в довідці вказано – Послуги по похованню осіб без певного місця проживання (ДК 021:2015 – 98370000-7 : Поховальні та супутні послуги), в договорі вказано - Ритуальні послуги на поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, громадян, від поховання яких відмовилися рідні, знайдених невпізнаних трупів (Код ДК 021-2015 (CPV): – 98370000-7 - Поховальні та супутні послуги). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1.3 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційна довідка із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору). Вимоги до аналогічного Договору: Аналогічний договір – це Договір про надання послуг згідно з предметом закупівлі, що стосується предмету закупівлі конкретно. Учасник завантажує копію аналогічного Договору, який виконаний відповідно до предмету закупівлі конкретно (за формою 3). Учасник зазначає цей договір/ці договори в довідці та завантажує в електронну систему їх завірену копію/завірені копії. Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 29 березня 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.