Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Послуги з прання білизни з підкрохмаленням (простирадл, підковдр, наволочок), махрових рушників, халатів жіночих махрових (білих), сорочок нічних жіночих (білих), простирадл, пелюшок – без підкрохмалення, пелюшок та особливо забрудненої білизни – з підкрохмаленням, халатів, штанів, курток медичних, шапочок, штор, тюлі, ковдр, подушок
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 800 000,47 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 12 000,01 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
ЄДРПОУ: | 05415786 Досьє YouControl |
Сайт: | http://clinic.gov.ua/ |
Контактна особа: | Теліщук Ірина Михайлівна |
Телефон: | 380683026955 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛ. ВЕРХНЯ, будинок 5 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: - На виконання вимог п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п.п. 2.1., 2.2. Додатку №1 до Тендерної документації Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» (далі – Учасник) у складі документів тендерної пропозиції не надано жодних підтверджуючих дрокументів. - На виконання вимог п.1 р. ІІІ тендерної документації та п. 4.1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції було надано документ: Фінансова звітність мікропідприємства станом на 31 грудня 2023 (файл «4.2 фін звіт 2023.pdf»). Однак, п.1 р. ІІІ тендерної документації зазначена вимога, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо, завірені підписом уповноваженою особи учасника та печаткою (у разі використання), які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу) із зазначенням назви документу, що відповідають змісту такого документу або у вигляді електронних документів з накладеним кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи/інформацію, що подаються у складі документів тендерної пропозиції підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі використання), якщо такі документи/інформація надані у формі електронного документа/ів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Всупереч, даним вимогам наданий учасником документ: Фінансова звітність мікропідприємства станом на 31 грудня 2023 (файл «4.2 фін звіт 2023.pdf») не завірений підписом уповноваженою особи учасника та печаткою (у разі використання) та не наданий у формі електронного документа/ів через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а також не містить відмітки контролюючого органу про прийняття. - На виконання вимог п.1 р. ІІІ тендерної документації та п. 1.1 Додатку №1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції було надано документ: Довідка про наявність в учасника обладнання та наявність матеріально-технічної бази (Вих. №1 від 25.02.2024р.) (файл «1.1. довідка мтб»). Відповідно до вищезазначеного документа, згідно позиції 67 Учасник має в користуванні Камеру дезенфекційну КДЕ-2 нерж. в кількості 1 шт. на підставі договору оренди обладнання № 37 від 09 квітня 2021 року. Однак, договір оренди обладнання № 37 від 09 квітня 2021 року у складі документів тендерної пропозиції відсутній. Натомість, Учасником надано договір оренди обладнання № 14 від 14 вересня 2023 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п. 2.1. Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ Тендерної документації та п. 4.1.Додатку №1 до тендерної документації - п.1 р. ІІІ тендерної документації та п. 1.1 Додатку №1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником має бути зазначено тих працівників, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов'язань за даною процедурою закупівлі. Копії особистих медичних книжок працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, та на яких поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. №599 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». - Фінансова звітність за останній звітний період згідно Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 з відміткою контролюючого органу про прийняття. - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника приміщень пральні, автотранспорту та відповідного обладнання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.