Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 336 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 680,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498677 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Терновська |
| Телефон: | +380984300057 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - Згідно п.1.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації учасником разом з договором оренди не надано документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене в договорі оренди обладнання; - Згідно п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації учасником не надано аналогічний договір відповідно до предмета закупівлі; - Згідно пункту 4 Таблиці 3 учасником надано гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо погодження з умовами проєкту договору про закупівлю, а не проєкту договору про надання послуг, який викладено у закупівлі; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене в договорі оренди обладнання; - надати аналогічний договір відповідно до предмета закупівлі; - надати гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо погодження з умовами проєкту договору про надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.