Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 534 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 17 670,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 35 340,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
ЄДРПОУ: | 01981738 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хмельницька Наталя Сергіївна |
Телефон: | 380445633879 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
5 |
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ», Україна, 01015, м. Київ, вул. Добровольчих батальйонів, будинок 17, код ЄДРПОУ 39515563, було виявлено наступні невідповідності. У пункті 2 розділу V тендерної документації зазначено, що учасники несуть персональну відповідальність за розміщення у складі своїх тендерних пропозицій інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію, про що надають лист-підтвердження в довільній формі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ. У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасники надають у складі документів тендерної пропозиції завірений підписом уповноваженої особи учасника та відбитком його печатки проект договору, що викладений в додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасник надав завірений підписом уповноваженої особи учасника та відбитком його печатки проект договору, зміст якого відрізняється від проекту договору, що викладений в додатку 4 до тендерної документації. У підпункті 1.5 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації, зазначеної учасником у довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 цього додатка, учасник повинен надати копію оборотно-сальдової відомості та/або копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування (договір оренди, лізингу, тощо). Документи, що підтверджують право користування приміщенням та обладнанням мають свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником, протягом строку його дії. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, що підтверджує право користування приміщенням пральні за адресою: м.Київ, вул. К. Білокур 10/15. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.