Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 16 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Михайлюк Наталія Павлівна |
Телефон: | 380342528082 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
2 |
1. Вимога про усунення невідповідностей: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до п. 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема, інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): 4. Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи, які підтверджують п. 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема, інші документи, зазначених вище, зокрема: сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника. 2. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до вимоги Додатку №2 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: У разі пошкодження випраної медичної білизни має здійснюватись заміна пошкодженої медичної білизни на якісну, рівноцінну медичну білизну або відшкодування вартості пошкодженої білизни, згідно складеного акту при прийомці білизни в разі пошкодження (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції відповідний гарантійний лист). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист про те, що у разі пошкодження випраної медичної білизни має здійснюватись заміна пошкодженої медичної білизни на якісну, рівноцінну медичну білизну або відшкодування вартості пошкодженої білизни, згідно складеного акту при прийомці білизни в разі пошкодження 3. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до вимоги Додатку №2 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції: Учасник повинен підтвердити дотримання системи управління якістю при наданні послуг за предметом закупівлі, а саме: повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний сертифікат, виданий учаснику на систему управління якістю про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001 на послуги прання та з хімічного очищення (сфера поширення сертифікату, що охоплює код ДКПП 96.01), виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), який акредитований національним органом України з акредитації згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Сфера акредитації органа з оцінки відповідності повинна включати можливість видання відповідних сертифікатів в сфері надання послуг прання та хімічного чищення, також учасником надається копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом з оцінки відповідності згідно чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на управління якістю ДСТУ ISO 9001 (сфера поширення сертифікату, що охоплює код ДКПП 96.01), виданий ТОВ "Центр оцінки відповідності "Фактум", дійсний до 07.12.2026 року. Однак, Учасником не надано копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом з оцінки відповідності згідно чинного законодавства. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підтвердити дотримання системи управління якістю при наданні послуг за предметом закупівлі, а саме: повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний сертифікат, виданий учаснику на систему управління якістю про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001 на послуги прання та з хімічного очищення (сфера поширення сертифікату, що охоплює код ДКПП 96.01), виданий органом з оцінки відповідності (сертифікації), який акредитований національним органом України з акредитації згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Сфера акредитації органа з оцінки відповідності повинна включати можливість видання відповідних сертифікатів в сфері надання послуг прання та хімічного чищення, також учасником надається копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом з оцінки відповідності згідно чинного законодавства. 4. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до вимоги п.1 Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі надає: копії виконаного договору (договорів) щодо наданих послуг, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або акти наданих послуг або акти приймання-передачі тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи - договір № 09/12/23 від 05.12.2023, акт наданих послуг від 11.1.2023 та лист-відгук про виконання договору від 22.01.2024 №13/01, однак, у наданому листі-відгуку зазначено невірний (неповний) номер договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: привести у відповідність лист-відгук про виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.