Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 318 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 590,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони |
ЄДРПОУ: | 08571794 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vvpu.com.ua |
Контактна особа: | Власенко Григорій |
Телефон: | 380986103878 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони Протокольне рішення (протокол № 21 ВТ -УО) уповноваженої особи Вінницького вищого професійного училища Департаменту поліції охорони м. Вінниця 11.01.2024 р. Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2023-12-31-000453-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ ЯКУБОВИЧА АНДРІЯ ПАВЛОВИЧА, ІПН 2737014413 (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: - на виконання вимог тендерної документації замовника, учасник документально не підтвердив виконання аналогічного договору, а саме, учасник не надав у складі тендерної пропозиції копії/й документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій учасником довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - надання учасником у складі тендерної пропозиції копії/й документу/ів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій учасником довідці копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій учасником довідці вимагалось пунктом 1 Додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - замовник пропонує учаснику усунути виявлені невідповідності в оприлюдненій інформації у цій частині. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Провідний фахівець з публічних закупівель __________________________ Григорій ВЛАСЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.