Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Під кількістю 1 послуга слід розуміти 1 послуга (6648 кг), згідно Додатку 2 до тендерної документації
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 172 848,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 864,24 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ОСІБ З ЧИСЛА ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ І ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ |
ЄДРПОУ: | 42482423 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Попудник Анастасія Олександрівна |
Телефон: | 380969692152 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79034, Україна, Львівська область,Львів, Угорська, будинок 2 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до ч.1. Розділу 1 Додатку 1 учасник повинен підтвердити наявність матеріально технічної бази. Учасником подано встановлені документи проте, відповідно до довідки в довільній формі ним зазначено інформацію про наявність пральні за адресою Лук’яновича 11. Згідно договору оренди приміщення №2021/1-0104 від 1 квітня 2021 року Учасник орендує приміщення за адресою Лукіяновича 11. - П.1.3 ч.1 Розділу 1 Додатку 1 Наявність приміщень пральні, що використовуватиметься для надання послуг підтверджується: - документом що підтверджує право власності чи право користування та документами (повідомлення/договори/тощо) що підтверджують виконання зобов’язання орендаря, щодо приймання майна та його утримання відповідно умов, які передбачені договором відповідно до якого передано майно. У складі пропозиції відсутній документ, що підтверджує утримання приміщення, відповідно до умов, які передбачені договором. - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасником подано довідку із переліком працівників, які учасник планує залучати для надання послуг. Проте учасником не подано наказ про прийняття на посаду або витяг з наказу про прийняття на посаду на працівника Бохонко Л.І, що не відповідає вимогам пп.2.3 ч.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. - на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасники повинні надати документи згідно ч.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. У складі пропозиції Учасником подано договір № 402 від 25 січня 2022 року та договір №404 від 18 січня 2023 року. Згідно п.11.3 і 11.4 даних договорів Всі доповнення, зміни або додатки до Договору оформлюються письмово і підписуються обома сторонами, після чого вони стають невідємною та складовою частиною Договору. Так згідно інформації в електронній системі Прозоро між учасником та контрагентом по договору № 404, 22 грудня 2023 року було укладено Додаткову угоду № 1. Проте у складі пропозиції не подано даної додаткової угоди, відтак договір подано не у повному обсязі. Також згідно інформації в електронній системі Прозоро між учасником та контрагентом по договору № 402, 17 січня 2023 року було укладено Додаткову угоду № 3. Проте у складі пропозиції не подано даної додаткової угоди, відтак договір подано не у повному обсязі. Окрім цього, у звіті про виконання договору №402, розміщеного замовником в електронній системі закупівель, зазначено суму фактичної оплати за договором у розмірі 2 364 091 грн. Так, п.3.4 ч.3 Розділу 1 Додатку 1 учасники повинні надати Платіжні документи/платіжні інструкції/платіжні доручення з відміткою банку, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно аналогічних договорів копії яких надані (не менше як по 2-х договорах). Відповідно до платіжних документів по договору №402 сума оплати становить 2153787 грн. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність інформацію про адресу орендованого приміщення згідно поданого договору оренди приміщення. - Надати документ, що підтверджує утримання приміщення, відповідно до умов, які передбачені договором - Надати Додаткові угоди до аналогічних договорів №402 і № 404, які є невід’ємною частиною договорів - Надати платіжні документи до Договору №402, які підтверджують факт оплати за договором у повному обсязі 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.