Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 48 121,30 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 242,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності |
ЄДРПОУ: | 38821236 Досьє YouControl |
Сайт: | https://vpu.ldubgd.edu.ua/ |
Контактна особа: | Щербань Сергій Іванович |
Телефон: | +380432520933 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21020, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, вулиця Генерала Арабея 7 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: Серед інших недоліків (зокрема, учасником не завантажено один із документів, що вимагався у пункті 6.1 розділу ІІІ ТД на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: копію документу, що підтверджує відповідність приміщення пральні вимогам санітарних нормам), в складі тендерної пропозиції даного учасника наявний недолік, який підлягає виправленню протягом 24 годин, а саме: В складі тендерної пропозиції учасника відсутній накладений електронний підпис, чим не дотримано вимог пункту 1.4 розділу ІІІ Тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.4 розділу ІІІ Тендерної документації: . Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис - кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пунктом 1.5. розділу ІІІ цієї документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: Накласти на тендерну пропозицію електронний підпис (кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис) учасника процедури закупівлі .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.