Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 945,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
| ЄДРПОУ: | 01993457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Співак Мар'яна Іванівна |
| Телефон: | 380501030571 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 77500, Україна, Івано-Франківська область,Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -Відповідно до ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати Довідку в довільній формі яка містить інформацію про матеріально-технічну базу, а саме 1)відомості про місце розташування приміщень пральні, 2)відомості про транспортні засоби якими буде здійснюватися розвозка, та 3)перелік та потужність обладнання необхідного для надання послуг. Згідно додатку 2 документації потужність пральні повинна становити не менше 100 кг на добу. Учасником подано довідку у якій не зазначено потужність обладнання - Відповідно до ч.2 розділу 3 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” з заповненою інформацією. На підтвердження надано документ у якому в п.3 не міститься даних про місце реєстрації - 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей - надати довідку яка містить інформацію про матеріально-технічну базу яка окрім іншого містить інформацію про потужність обладнання (зазначити в кВт) і загальну потужність пральні (в кг на добу) -надати довідку Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” з заповненою інформацією згідно форми 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. * примітка: після усунення невідповідностей учасник підтверджує додані до пропозиції документи шляхом підписання КЕП
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.