Період оскарження умов закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-10-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з прання, сушки і прасування білизни (Код за ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 - м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9, - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3 - м.Київ, вул. Ушинського 34а; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ №1 - м.Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Кількість: 2 найменування, в тому числі: 1) Послуги з прання, сушки і прасування білизни – 10400 кг 2) Послуги з прання, сушки і прасування скатертин - 3900 кг 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 515775,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 04.10.2023 до 01:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 515 775,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 157,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національна академія внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08751177 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
| Контактна особа: | Костянтин Доценко |
| Телефон: | +380987579685 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
5 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник: - Надав письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), лише на директора підприємства, хоча тендерною документацією вимагалося – «заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників;» - Не надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначення інформації та підтверджуючих документів згідно документації, а саме – «Довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про: • працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. - Для підтвердження надати копію штатного розпису підприємства, завірену належним чином, копія останнього квартального звіту податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та відповідних додатків до нього з роздруківкою електронної квитанції відповідного органу державної податкової служби України, а також копії трудових книжок (перша та остання сторінка), де зазначено відомості про прийняття на роботу працівника відповідної кваліфікації на підприємство, яке буде надавати послуги з прання та медичні книжки працівників. Вказані документи повинні бути завірені належним чином.» - Не надав гарантію щодо наявності у нього необхідних дозволів (ліцензій), сертифікатів, рішень, інших документів, необхідних для надання послуг за цим Договором відповідно до чинного законодавства України. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такі документи: - Надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), всіх працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників;» - Надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначення інформації та підтверджуючих документів згідно документації, а саме – «Довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про: • працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. - Для підтвердження надати копію штатного розпису підприємства, завірену належним чином, копія останнього квартального звіту податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та відповідних додатків до нього з роздруківкою електронної квитанції відповідного органу державної податкової служби України, а також копії трудових книжок (перша та остання сторінка), де зазначено відомості про прийняття на роботу працівника відповідної кваліфікації на підприємство, яке буде надавати послуги з прання та медичні книжки працівників. Вказані документи повинні бути завірені належним чином.» - Надати гарантію щодо наявності у нього необхідних дозволів (ліцензій), сертифікатів, рішень, інших документів, необхідних для надання послуг за цим Договором відповідно до чинного законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.