Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 360 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
| ЄДРПОУ: | 01996792 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.cancer.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Ільницька |
| Телефон: | +380666854280 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79031, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Гашека Я., буд. 2 А |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно до пункту 43 Особливостей повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та документах, які подані в тендерній пропозиції Учасника на закупівлю: Послуги з прання медичної білизни (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 98310000-9 – Послуги з прання і сухого чищення)», а саме: 1. У п.п.2 пункту 3.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що: «…Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії. - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. - оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)…».. 2. Виявлена невідповідність: Довідка, яка надана Учасником щодо опису системи та переліку програм що використовуються в технологічних процесах (файл №21 pdf. «Детальний опис та перелік програм що використовуються»), надана не у відповідності до вимог, що передбачені тендерною документацію Замовника. Спосіб усунення невідповідностей – надати скан-копію вказаної довідки у відповідності до вимог п.п.2 пункту 3.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. 3.Виявлена невідповідність: Лист - згода на обробку персональних даних (вих. № 19 від 27.09.2023р.), (файл №19 pdf. «Персональні дані від працівників Учасника») надана не у відповідності до вимог, що передбачені тендерною документацією Замовника. Спосіб усунення невідповідностей – надати скан-копію вказаної довідки у відповідності до вимог п.п.2 пункту 3.1. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.6 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації замовника. 4. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.