Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
| ЄДРПОУ: | 23884071 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тавридзький Михайло Ростиславович |
| Телефон: | 380674772297 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79066, Україна, Львівська область,Львів, Грунтова 1б |
1 |
1.Найменування предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 98316000-1 Послуги з фарбування (очистка, фарбування металевих конструкцій (поручнів та кронштейнів). 2. Номер закупівлі: UA-2023-09-19-001921-a. 3. Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Галіція Сталь» з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - аб. 8 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: «Довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Учасник не надав вищевказаного документу, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. - п. 1 Кваліфікаційних критерій та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати: «Довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (послуги з очистки, фарбування металевих конструкцій) за період 2019-2023 рр., із зазначенням замовника/покупця (контрагента), номера та дати договору, найменування послуг (предмету закупівлі) - оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника вказаного аналогічного договору (додатки та ін. документи, які згідно з договором є його невід’ємною частиною, крім специфікації, Учасник вправі не надавати); - документальне підтвердження виконання такого договору (оригінал або копії, завірені підписом уповноваженої особи Учасника актів наданих послуг); - лист-відгук від замовника/покупця (контрагента) за таким договором щодо належного виконання Учасником зобов’язань за цим договором. В листі-відгуку має бути зазначено номер, дату договору, який виконаний/виконується Учасником. Лист-відгук повинен бути з датою його написання, за підписом уповноваженої особи». Учасник надав: - Довідку про наявність досвіду виконання послуг з очистки, фарбування металевих конструкцій № 220923-1 від 22 вересня 2023 року, в якій зазначено про п’ять аналогічних договорів: 1.1. Договір про надання послуг №01032023-1П від 1 березня 2023 року (ТОВ «ПАРТНЕР-UA»); 1.2. Акти наданих послуг №191 від 18 серпня 2023 р., №203 від 31 серпня 2023 р., № 166 від 03 серпня 2023 р., № 165 від 02 серпня 2023 р. до договору №01032023-1П від 01.03.2023, однак вищевказані документи підтверджують лише факт надання послуг з фарбування металовиробів (металоконструкцій), проте не підтверджують факт надання послуг з очистки металевих конструкцій, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації; 1.3. Лист-відгук від ТОВ «ПАРТНЕР-UA» від 01.09.2023 р. щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договором №01032023-1П від 01.03.2023. 2.1. Договір про надання послуг №220823-1 від 01 серпня 2023 року (ПП «ТМ ФАСАД»); 2.2. Акти наданих послуг №198 від 30 серпня 2023 р., №199 від 31 серпня 2023 р., №200 від 31 серпня 2023 р., №201 від 31 серпня 2023 р., №202 від 31 серпня 2023 р. до договору №220823-1 від 01.08.2023, однак вищевказані документи підтверджують лише факт надання послуг з фарбування металовиробів (кутників, металоконструкцій), проте не підтверджують факт надання послуг з очистки, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації; 2.3. Лист-відгук від ПП «ТМ ФАСАД» від 04.09.2023 р. щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договором №220823-1 від 01.08.2023. 3.1. Учасник не надав аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі ТОВ «Комтех Аутдор», що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації; 3.2. Акти наданих послуг №175 від 17 серпня 2023 р., №176 від 17 серпня 2023 р, однак вищевказані документи підтверджують лише факт надання послуг з фарбування металовиробів, проте не підтверджують факт надання послуг з очистки, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації; 3.3. Учасник не надав лист-відгук від Замовника (ТОВ «Комтех Аутдор») щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договором, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. 4.1. Договір купівлі-продажу товарів №1062023/1 від 1 червня 2023 р. (ПП «ВІКНОТЕРМ»), однак вищевказаний документ не підтверджує наявності досвіду надання послуг з очистки та фарбування металевих конструкцій, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації; 4.2. Учасник не надав документальне підтвердження виконання договору №1062023/1 від 01.06.2023, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації; 4.3. Лист-відгук №0509-01 від 05.09.2023р. від ПП «ВІКНОТЕРМ» щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договором №1062023/1 від 01.06.2023. 5.1. Договір про надання послуг №300823-1 від 30 серпня 2023 року (ТОВ «Інж Вектор Груп»); 5.2. Акти наданих послуг №206 від 01 вересня 2023 р., №207 від 07 вересня 2023 р. до договору №300823-1 від 30.08.2023; 5.3. Учасник не надав лист-відгук від Замовника (ТОВ «Інж Вектор Груп») щодо належного виконання Учасником зобов’язань за договором №300823-1 від 30.08.2023, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. - п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Довідку (лист) довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, з інформацією про посадових осіб Учасника уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами тендеру». Учасник надав довідку №250923-2Г від 25 вересня 2023 р., в якій зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ» (ТОВ «Галіція Сталь») повідомляє про те, що відповідальною (уповноваженою) особою представляти інтереси ТОВ «Галіція Сталь» під час проведення процедури закупівлі, а саме підписувати договір за результатами процедури закупівлі є директор ТОВ «Галіція Сталь» Довганич Віталій Ярославович, який діє на підставі Статуту, здійснює поточне управління діяльністю товариства та має право першого підпису договорів, адміністративних, фінансових та всіх інших документів від імені ТОВ «Галіція Сталь», у тому числі договорів за результатами проведення процедури закупівлі», однак вищевказаний документ не містить інформації про посадових осіб Учасника, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. - п. 5 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника)». Учасник не надав вищевказаного документу, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує відсутність підстави для відмови ТОВ «Галіція Сталь» в участі у процедурі закупівлі, передбаченої аб. 14 п. 47 Особливостей. (У випадку перебування Учасника (ТОВ «Галіція Сталь») в обставинах, зазначених у аб. 14 п. 47 Особливостей, надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього Учасник повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків). - Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (послуги у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання та подальша утилізація небезпечних відходів)) за період 2019-2023 рр., із зазначенням замовника/покупця (контрагента), номера та дати договору, найменування послуг (предмету закупівлі). - оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника вказаного аналогічного договору (додатки та ін. документи, які згідно з договором є його невід’ємною частиною, крім специфікації, Учасник вправі не надавати). - документальне підтвердження виконання такого договору (оригінал або копії, завірені підписом уповноваженої особи Учасника актів наданих послуг (виконаних робіт). - лист-відгук від замовника/покупця (контрагента) за таким договором щодо належного виконання Учасником зобов’язань за цим договором. В листі-відгуку має бути зазначено номер, дату договору, який виконаний/виконується Учасником. Лист-відгук повинен бути з датою його написання, за підписом уповноваженої особи. - Довідка (лист) довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, з інформацією про посадових осіб Учасника уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції; підписувати договір закупівлі за результатами тендеру. - Статут або інший установчий документ (всі сторінки) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.