Період оскарження умов закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 892 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 464,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 26 784,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
ЄДРПОУ: | 01981738 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хмельницька Наталя Сергіївна |
Телефон: | 380445633879 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
4 |
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції наступного учасника - товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕВЕЛОПЕР ПОЛІССЯ", Україна, 01015, м. Київ, вул. Добровольчих батальйонів, 17, код ЄДРПОУ 34809440, були виявлені наступні невідповідності. 1. Згідно вимог пункту 2 розділу V тендерної документації учасники несуть персональну відповідальність за розміщення у складі своїх тендерних пропозицій інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію, про що надається лист-підтвердження в довільній формі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній зазначений документ. 2. Згідно вимог підпункту 1.5 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, надає у складі документів тендерної пропозиції копію оборотно-сальдової відомості та/або копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування (договір оренди, лізингу, тощо) приміщенням та обладнанням. На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав, зокрема, скан-копію договору оренди нерухомого майна від 27.12.2019 р. без всіх його невід’ємних додатків, а саме: форми акта приймання передачі майна від орендаря до орендодавця та викопіювання поповерхового плану орендованого майна. 3. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації одночасно з поданням тендерної пропозиції учасник завантажує до електронної системи закупівель файли з листом-згодою учасника з проектом договору, а також завірений підписом уповноваженої особи учасника та відбитком його печатки проект договору, що викладений в додатку 4 до тендерної документації. На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав лист-погодження від 11.09.2023 р. вих.№ 08/23/942, але не надав завірений підписом уповноваженої особи учасника та відбитком його печатки проект договору, що викладений в додатку 4 до тендерної документації. 4. На виконання вимог тендерної документації учасник надав у складі документів тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2023 р. вих.№ 08/23/929, а також оборотно-сальдові відомості по рахунку 104 та 1122, які містять назви товару викладені російською мовою. Водночас, згідно вимог пункту 7 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції учасників та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути посвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі її використання) учасника торгів. У разі, якщо у змісті документів тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, назва товару, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти, тощо, які не можливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу. З урахуванням вищевикладеного, учаснику необхідно надати або уточнені документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або переклад наданих документів, або пояснення із посиланням на підстави, передбачені тендерною документацією, що допускають зазначення назви товару без перекладу. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Україна, 02094, м. Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 13, код ЄДРПОУ 39796819, були виявлені наступні невідповідності. 1. Згідно вимог підпункту 2.1 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає у складі документів тендерної пропозиції Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг замовнику, а саме: завідувач пральні (код класифікатора професій – 1228) – не менше однієї особи, машиніст із прання та ремонту спецодягу (код класифікатора професій – 8264) – не менше однієї особи, прасувальник (код класифікатора професій – 8264) - не менше однієї особи, водій - не менше однієї особи (у разі використання ТЗ для надання послуг). № п/п Прізвище, ім'я, по батькові працівника Посада або спеціальність Стаж роботи на посаді або по спеціальності Форма зайнятості: штатний працівник, зовнішній сумісник, тощо 1 2 3 4 5 У складі тендерної пропозиції учасника відсутня зазначена довідка. 2. Згідно вимог підпункту 2.2 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає у складі документів тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, які вказані в довідці п. 2.1. та на яких поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 599 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії особистих медичних книжок працівників. 3. Згідно вимог підпункту 2.3 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає у складі документів тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних, в довільній формі, всіх працівників, вказаних в довідці (підпункт 2.1) У складі тендерної пропозиції учасника відсутні листи-згоди від працівників на обробку їх персональних даних. 4. Згідно вимог підпункту 2.4 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає у складі документів тендерної пропозиції документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці (підпункт 2.1), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). У складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи на кожного працівника. 5. Згідно вимог підпункту 2.5 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає у складі документів тендерної пропозиції заповнену та підписану працівником (стосується працівників залучених учасником за договором про надання послуг) анкету, за встановленою замовником формою. АНКЕТА ПІБ працівника __________________________ Ви виконуєте роботу виключно або переважно в інтересах учасника ТАК □ НІ □ Ви займаєте певну посаду в учасника ТАК □ (додатково вказати, яку саме посаду ви займаєте) НІ □ Ви виконуєте роботу за визначеним графіком та на робочому місці ТАК □ (додатково вказати графік роботи та робоче місце) НІ □ Ви виконуєте роботу відповідно до вказівок і під контролем учасника ТАК □ НІ □ Ви не можете передати роботу в субпідряд ТАК □ НІ □ Ви дотримуєтеся правил внутрішнього трудового розпорядку ТАК □ НІ □ Ви користуєтесь обладнанням, інструментами, матеріалами, приміщеннями учасника ТАК □ НІ □ Ви не несете ризики, пов’язані з виконанням роботи ТАК □ НІ □ Ви виконуєте роботу в інтересах учасника за договором про надання послуг ТАК □ НІ □ Ви маєте історію договірних відносин з учасником за договорами про надання послуг ТАК □ (додатково вказати кількість договорів про надання послуг, укладених з учасником за останні три роки) НІ □ Підпис працівника Примітка. Працівник власноручно заповнює (обирає один із запропонованих варіантів відповіді, зазначає додаткову інформацію згідно вимог форми) та підписує анкету. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня зазначена анкета від кожного працівника, залученого учасником за договором про надання послуг. 6. Згідно вимог підпункту 2.6 пункту 2 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає у складі документів тендерної пропозиції копію повідомлення до територіального органу Державної податкової служби згідно постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття повідомлення (Квитанція №2). Вимога стосується працівників прийнятих учасником на роботу або з якими учасником укладено гіг-контракт. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія вищезазначеного повідомлення з відміткою про його прийняття. 7. Згідно вимог підпункту 1.5 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, надає у складі документів тендерної пропозиції копію оборотно-сальдової відомості та/або копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування (договір оренди, лізингу, тощо) приміщенням та обладнанням. На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав скан-копію договору оренди № 3539 нерухомого майна, що належить комунальній власності від 06.01.2022 р. без всіх його невід’ємних додатків, а саме: викопіювання з по поверхового плану. 8. Згідно вимог пункту 10 у додатку 3 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції копії сертифікатів якості або сертифікатів відповідності або декларацій про відповідність миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів, що використовуються учасником при наданні послуг, чинних на момент розкриття тендерних пропозиції. Водночас, за умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації файли з документами тендерної пропозиції завантажуються до електронної системи закупівель у вигляді кольорових скан-копій (формат pdf (Portable Document Format) виготовлених з оригіналів документів або з копій документів, якщо надання копій документів вимагається згідно цієї тендерної документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, якщо надання таких документів вимагається згідно цієї тендерної документації та/або у формі електронного(-их) документу(-ів). Копії документів мають бути підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою (у разі її використання) учасника. На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав не кольорову скан-копію сертифікату якості готової продукції від 18.08.2022 р. Бланідас Актив Ензим, копія якого не підписана уповноваженою особою учасника та не завірена печаткою учасника. 9. Згідно вимог підпунктів 1.1., 1.5 та 1.6 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, надає у складі документів тендерної пропозиції: 1) довідку, складену в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення надання послуг. Довідка має містити інформацію про наявність в учасника власних або орендованих приміщень пральні, камери для хімічної дезінфекції білизни; пральних машин із завантаженням білизни не менше ніж 12 кг.; сушильного барабану; прасувального катка, прасувального пресу або прасувального столу або пароманекену; парогенеруючого обладнання для прання білизни з термообробкою шляхом кип’ятіння з використанням пари; 2) копію оборотно-сальдової відомості та/або копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування (договір оренди, лізингу, тощо) приміщенням та обладнанням, зазначеними учасником у довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 цього додатка; 3) копії технічних паспортів на камеру для хімічної дезінфекції білизни та пральні машини, зазначені учасником у довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 цього додатка. На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав довідку про наявність в учасника обладнання та наявність матеріально-технічної бази від 11.09.2023 р. вих.№ 21, скан-копію договору оренди обладнання №37 від 09.04.2021р., акт прийому-передачі (додаток 1 до договору оренди обладнання №37 від 09.04.2021р.), додаткову угоду № 1 до договору оренди обладнання №37, технічний паспорт на камеру дезінфекційну електричну типу КДЕ 2. За результатами розгляду зазначених документів встановлено, що назва обладнання у довідці про наявність в учасника обладнання та наявність матеріально-технічної бази від 11.09.2023 р. вих.№ 21 та технічному паспорті на камеру дезінфекційну електричну типу КДЕ 2 не відповідають назві обладнання у договорі оренди обладнання №37 від 09.04.2021р. та акті прийому-передачі (додаток 1 до договору оренди обладнання №37 від 09.04.2021р.). Зазначена помилка не належить до формальних помилок у розумінні тендерної документації та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», оскільки, 1) договір оренди не є документом, що формується виключно учасником, а є домовленістю двох або більше сторін; 2) договір оренди стосується кваліфікаційних критеріїв. Згідно ст.ст. 759, 760 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк. Предметом договору найму може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і яка зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ). Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (ст. 626 Цивільного кодексу України). Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 Цивільного кодексу України). Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 Цивільного кодексу України). З огляду на вимоги діючого законодавства, предметом договору оренди обладнання №37 від 09.04.2021 р. є камера дезенфекційна КДЕ-2 нерж. Водночас, у довідці про наявність в учасника обладнання та наявність матеріально-технічної бази від 11.09.2023 р. вих.№ 21 учасник вказав про наявність у нього на праві оренди саме камери дезінфекційної КДЕ-2 нерж. Таким чином, в порушення вимог підпункту 1.5 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі документів тендерної пропозиції документ, що підтверджує право користування камерою дезінфекційною КДЕ-2 нерж., інформація про яку зазначена учасником у довідці про наявність в учасника обладнання та наявність матеріально-технічної бази від 11.09.2023 р. вих.№ 21. Крім того, підписи та печатки сторін у договорі оренди обладнання №37 від 09.04.2021 р., акті прийому-передачі (додаток 1 до договору оренди обладнання №37 від 09.04.2021 р.), додатковій угода №1 до договору оренди обладнання № 37 за стилем підписання є ідентичними (розміщення печаток та підписів сторін договору по відношенню один до одного, розмір підписів та кут нахилу відтиску печаток співпадають). Водночас, умови договору оренди не містять жодних застережень, щодо використання сторонами іншого способу його підписання та додатків до нього, окрім власноручного. Також, замовник не бере до уваги обставини встановлені в рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.08.2023р. № 13261-р/пк-пз, оскільки воно оскаржене замовником до Київського окружного адміністративного суду. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.