Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-06-2023, 00:00
Закупівля проводиться з врахуванням Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами згідно Постанови КМУ № 471 від 12.05.2023року та Постанови КМУ № 491 від 16.05.2023 року)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 008 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 040,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад "Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю" Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03189274 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Величко Світлана Василівна |
Телефон: | 380365633633 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35602, Україна, Рівненська область,Дубно, Вул. Широка, буд. 3 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «У ЧИСТОТІ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення». 2. Про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-06-14-006929-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «У ЧИСТОТІ» було виявлено невідповідності у інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: 1) учасником не надано інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля, що вимагалося пунктом 9 Розділу ІІІ тендерної документації. Для підтвердження даної вимоги надати інформацію щодо застосування заходів захисту довкілля. 2) учасником не надано підтвердження інформації стосовно наявності обладнання і матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, а саме автомобіля, що вимагалося у пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Учасником може бути надано на підтвердження даної вимоги договір найму(оренди) транспортного засобу або інший документ, який підтверджує право власності/володіння/користування відповідним майном з актами приймання-передачі відповідного майна. Під час розгляду другого питання порядку денного: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно, в замовника наявні підстави для розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «У ЧИСТОТІ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення». 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.