Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, в місцях, де є підтвердження інформації щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, таким декларуванням підтверджує інформацію саме щодо керівника учасника. Крім того, якщо при здійсненні самостійного декларування відсутності підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), в електронній системі буде визначено підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, учасник шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції таким декларуванням в місці, де є підтвердження інформації за підпунктом 11 пункту 47 Особливостей лише щодо учасника процедури закупівлі, підтверджує, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Кількість послуг: 21000,00 кг (послуги з надання послуг).
ID закупівлі: 693b7096e82a49ecb9ed5c24fff7c1d0
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 756 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 780,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад "Тучинський геріатричний пансіонат" Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 25316508 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каленчук Раїса Кресантівна |
Телефон: | +380365092175 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35415, Україна, Рівненська область,село Тучин, вулиця Шевченка,17 |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно п. 5 розділу III. Тендерної документації відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості) підтверджується довідкою, складеною учасником у довільній формі. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка про відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку про відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 8 розділу III. Тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня інформація щодо залучення/незалучення співвиконавців. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати інформацію щодо залучення/незалучення співвиконавців.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.