Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-04-2023, 00:00
Закупівля проводиться згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
ID закупівлі: 7367ef2cafb64e9fb78eb8d609328ec8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДУ ІНХ НАМНУ |
ЄДРПОУ: | 02011930 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богатова Наталя Сергіївна |
Телефон: | +380444841875 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м.Київ, вул.Платона Майбороди,32 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - П. 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено: « 2. Документи, що підтверджують досвіду виконання аналогічного договору: - Довідка в довільній формі з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору (послуг з прання, укомплектування, надання у тимчасове користування постільної білизни) (Зразок додається). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати завірену Учасником копію договору та актів виконаних робіт. - Лист в довільній формі від підприємства, якому надавалася відповідна послуга з прання, укомплектування, надання у тимчасове користування постільної білизни про успішне виконання Учасником договору.» На виконання вказаної вимоги Учасником у складі пропозиції надано не завірені копію договору 8 ПП від 23.03.2022р. та актів виконаних робіт до нього. - П. 3 Додатку 1 тендерної документації встановлено: «3. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Довідка складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи. Для підтвердження надати: - копію штатного розпису підприємства, завірену належним чином; - копії трудових книжок (перша та остання сторінка), де зазначено відомості про прийняття на роботу працівника відповідної кваліфікації на підприємство, яке буде надавати послуги з прання або відомості з реєстру про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування; - медичні книжки працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг визначених даною процедурою. Вказані документи повинні бути завірені належним чином.» На виконання вказаної вимоги Учасником у складі пропозиції надано: - Копію штатного розпису не завірену належним чином; - Копії трудових книжок не всіх працівників, зазначених в довідці від 21.04.2023р. № 651/2-2023, що не завірені належним чином; Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - завірені належним чином копію договору 8 ПП від 23.03.2022р. з усіма додатками та актів виконаних робіт до нього; - Копію штатного розпису завірену належним чином; - Копії трудових книжок всіх працівників, зазначених в довідці від 21.04.2023р. № 651/2-2023, завірені належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.