Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
Дана закупівля підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
ID закупівлі: bc9a547613e643ad821e9698280ff9e9
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 330 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
Контактна особа: | планово економічний відділ |
Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Послуги. 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-02-15-008564-а Послуги з прання і сухого чищення (транспортування, прання, сушка, прасування і сортування білизни). 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). На закупівлю відповідно ДК 021: 2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (транспортування, прання, сушка, прасування і сортування білизни). 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11000 кг. 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115, КНП КМКОЦ. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 31.12.2023 р. 9. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутній гарантійний лист. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Розділ V. Оцінка тендерних пропозицій ». 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Способом документального підтвердження Учасником згоди з умовами застосування формальних помилок в процесі участі в даній закупівлі, а також умовами даної закупівлі є довідка, складена Учасником у довільній формі, підготовленій відповідно до умов тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.