Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 23fac2181271499c8c1f289670d8476a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 648 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03398888 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Роман Панасюк |
Телефон: | +380332722029 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43001, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
0 |
Комунальне підприємство «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради повідомляє, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме не подано інструкції із застосування або методичних вказівок миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів. Згідно п.5 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про відповідність дезінфікуючих засобів вимогам зазначених в п.5.1 та п.5.2, учасник повинен надати копії підтверджуючих документів (сертифікатів відповідності/декларацій про відповідність, висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, інструкцій із застосування або методичних вказівок ) миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії підтверджуючих документів: сертифікатів відповідності/декларацій про відповідність, висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інструкцій із застосування або методичних вказівок ) миючих, дезінфікуючих та чистячих засобів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.