Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 98b3ecaf4e9b41b383b5b6aa049ade93
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги" |
ЄДРПОУ: | 02001297 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буртова Інна Романівна |
Телефон: | +380352525531 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46008, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Шпитальна 2 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Інфузія"в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 98310000-9 – «Послуги з прання і сухого чищення» (Послуги з прання білизни)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано для документального підтвердження послуг якісним параметрам в складі пропозиції сертифікати відповідності на пральні засоби, що будуть використовуватись при пранні білизни на його обладнані та матеріально-технічній базі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.5 Додатку 2 5. Для документального підтвердження послуг якісним параметрам Учасник в складі пропозиції подає сертифікати відповідності на пральні засоби, що будуть використовуватись при пранні білизни на його обладнані та матеріально-технічній базі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Сертифікати відповідності на пральні засоби, що будуть використовуватись при пранні білизни на його обладнані та матеріально-технічній базі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.