Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 5c7b8b3410794d758a0abbbef19d95fe
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КНП "Городоцька центральна лікарня" Городоцької міської ради Львівської області |
ЄДРПОУ: | 01997863 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фалинський Павло Омелянович |
Телефон: | +380323130148 |
E-mail: | gorcrl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 81500, Україна, Львівська область,Городок, вул. Коцюбинського, 18 |
4 |
Вимогами пункту 3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено спосіб документального підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зокрема шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про виконання аналогічного (их) договору (ів) (загалом не менше двох, в тому числі з них не менше як по 1-му по кожному із років у період 2021-2022 рр.) згідно запропонованої форми; сканованої копії з оригіналу аналогічного(-их) договору(-ів), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів; сканованої копії з оригіналу листа-відгуку(-ів) про виконання всіх договорів, що наведені у довідці та платіжних документів або платіжних інструкцій або платіжних доручень з відміткою банку, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно аналогічних договорів та довідки про їх виконання. Учасником подано «Інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів)», в якій вказано про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів, укладених у 2021 та 2022 роках з КНП ЛОР «Львівська обласна клінічна лікарня». Однак, факт оплати наданих послуг за цими договорами не підтверджено платіжними документами або платіжними інструкціями або платіжними дорученнями з відміткою банку. --
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.