Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 267 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 336,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ВІКНЯНСЬКОЇ ГРОМАДИ" ВІКНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 42571552 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія Смерека |
| Телефон: | +380966692533 |
| E-mail: | dobrobut1100@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 59433, Україна, Чернівецька область,Заставнівський район, село Вікно, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, будинок 80 |
0 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "Каліщук Антон Олегович", у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 43810000-4 Деревообробне обладнання (стрічкова пилорама СПР 1200 з додатковим обладнанням в комплекті або еквівалент). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП "Каліщук Антон Олегович", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "Каліщук Антон Олегович", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника вимогам згідно Додатків тендерної документації, а саме: - учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено досвід виконання договорів, які не відповідають коду класифікатору предмету закупівлі, зокрема ДК 021:2015: 43810000-4 - Деревообробне обладнання, що не відповідає встановленим вимогам згідно п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”), зокрема учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання протягом 2024 року не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, укладеного з контрагентами, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого) за кодом ДК 021:2015: 43810000-4 - Деревообробне обладнання. - учасником не надано листа-відгука від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначені в довідці про виконання протягом 2024 року не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, укладеного з контрагентами, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого) за кодом ДК 021:2015: 43810000-4 - Деревообробне обладнання. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП "Каліщук Антон Олегович", пропонуємо протягом 24-х годин привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.