1 - Банківська гарантія надається або в електронній формі, підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) (далі – КЕП) та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. або Гарантія, яка складена на паперовому носії, підписана уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплена печатками (у разі наявності). або - (для іноземних банків) у вигляді електронного документа, що направляється банку бенефіціара АТ КБ «Приватбанк» SWIFT код: PBANUA2X автентичним свіфт-повідомленням, у такому випадку до складу тендерної пропозиції додається сканкопія такого свіфт-повідомлення з текстом банківської гарантії, разом із перекладом на українську мову. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 118800,00 грн (сто вісімнадцять тисяч вісімсот гривень, 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Реквізити гарантії мають містити: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія* * Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; (якщо учасник подає гарантію в іноземній валюті, то тоді ця умова обов’язкова, а якщо у гривні то не обов’язкова, так як гривня не є іноземною валютою). 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми (додаток 8 до тендерної документації), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація (та посилання на останні зміни, що до неї вносились, за їх наявності); У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни. 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми (додаток 8 ТД);
Статус: Активна
Дата створення: 22-07-2025, 16:57:27