Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
До скасування чи припинення воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 (зі змінами), операції з постачання товару для забезпечення транспорту Державної служби з надзвичайних ситуацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою згідно постанови КМУ від 2 березня 2022 № 178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 096 889,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 484,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
| ЄДРПОУ: | 08804689 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://arz.pl.ua |
| Контактна особа: | Лілія Ільянова |
| Телефон: | +380532567500 |
| E-mail: | l.ilianova@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36007, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Решетилівська, 53 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 3 Розділу V тендерної документації «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після розкриття тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-07-16-009318-a за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 43630000-8 Частини прохідних машин Частини прохідних машин (запасні частини) для поточного ремонту машини механізованого розмінування GCS-200 пропозиція ТОВ "ГЛОБАЛ КЛІАРЕНС СОЛЮШИНС ЮКРЕЙН", ЄДРПОУ 45218179 має невідповідності в поданих документах, які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі. Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин. Абзацами 5-8 частини 16 статті 29 Закону про публічні закупівлі передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити: 1. перелік виявлених невідповідностей; 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, Учаснику необхідно надати: 1. У зв’язку із втратою чинності Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що робить неможливим використання удосконаленого електронного підпису (УЕП та ідповідно до п 1. Розділу ІІІ тендерної документації «учасник накладає електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису». Учаснику необхідно завантажити нижчепойменовані документи та накласти на ни КЕП. 2. Згідно п.п.2 п.5 Додатку 1 учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: Довідки (в довільній формі), яка містить про те, що між Учасником та Замовником раніше не було укладено Договорів, за якими учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів. Учаснику надати відповідну Довідку. 3. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник здійснює закупівлю Товару із посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника з урахуванням особливостей виробничого і технологічного процесу та функцій, покладених на підприємство. Технічна специфікація – це вимога щодо усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, фунціональні та якісні характеристики. Варто наголосити, що тендерною документацією не встановлено кращих чи якісніших показників щодо пропозицій, а також не визначено діапазону допустимості показників зі сторони Замовника, а встановлені каталожні номера, що свідчить про неможливість скласти повний опис. ТОВ «ГЛОБАЛ КЛІАРЕНС СОЛЮШИНС ЮКРЕЙН» надає Сертифікатами якості на кожну зазначену номенклатурну позицію предмета закупівлі. Якщо пропонується інший товар (аналог або еквівалент) Учасник при заповненні Додатку 1.2 Технічного завдання (Специфікації) у стовпцу «Показники» (7) зазначає «еквівалент» та заповнює інформацію стосовно характеристик, які підтверджують їх відповідність та надає порівняльний аналіз запропонованного еквівалента з товаром оголошенним замовником з обгрунтуванням чому запропонований товар не гірше або краще. Зазначене Учасником у Додатку 1.2 «Показники» (7) « - » свідчить про відсутність «еквіваленту» та відповідного обгрунтування. Згідно документації Замовника: «Показники (7) заповнюються відповідно характеристикам зазначеним у каталозі/або сертифікаті/або паспорті до товару. Можливо додатково надання інформації про матеріал, розміри, інші компоненти комплектації, яка буде заповнюватися у майбутньому Договорі (Додаток №2 Технічний опис та комплектація)». Учаснику надати оновлену інформацію у таблиці Додатку 1.2. Показники (7) заповнюються у форматі заповнення у майбутньому Договорі (Додаток №2 Технічний опис та комплектація. Можливо додатково надання інформації про матеріал, розміри, інші компоненти комплектації, яка буде заповнюватися Виправлення інформації у Додатку 1.2 не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі. Згідно п.1 Розділу ІІІ та п.6 Додатку 1: «У випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.