Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 197 040 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 985,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
| ЄДРПОУ: | 32323256 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій МОДЕНКО |
| Телефон: | 380672150077 |
| E-mail: | Modenko.A@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80000, Україна, Львівська область,Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРТЄХПРОМ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність: - у складі тендерної пропозиції надано скан-копії аналогічних договорів, проте учасником не надано Специфікацію до договору № 241-23ШУД від 15.02.2023р. укладеного з ДП «Добропіллявугілля-Видобуток», крім того у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи які підтверджують повне виконання договорів № 122 від 11.04.2025р. та № 186 від 12.05.2025р. Вимога тендерної документації: п. 8 Додаток 1 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів. З метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - Не менше двох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у сфері вугільної галузі. - документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне виконання договору). Аналогічними вважаються договори поставки запасних частин до очисних комбайнів укладені із замовником/ами у сфері вугільної галузі. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - не менше двох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у сфері вугільної галузі та документи, що підтверджують факт ПОВНОГО виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне виконання договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.