Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 74 274,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 371,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945469 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Козак |
| Телефон: | +380689823773 |
| E-mail: | e.a.kozak84@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04082, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. заповнена та підписана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку № 1 до тендерної документації; 1.2. гарантійний лист щодо підтвердження можливість постачання запропонованого ним товару, у кількості, в терміни, та на умовах замовника. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника; 1.3. довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1 додатку 3 до тендерної документації; 2.2. пункт 2 додатку 3 до тендерної документації; 2.3. пункт 3 додатку 3 до тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку№ 1 до тендерної документації; 3.2. Відкоригувати гарантійний лист щодо підтвердження можливість постачання запропонованого ним товару, у кількості, в терміни, та на умовах замовника. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу та назву Замовника (не вказано у листі); 3.3. Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із копіями наданих відповідно неї договорів з додатками та документів, що підтверджують виконання договорів.
У зв'язку із необхідністю аналізу тендерної пропозиції (технічних характеристик пропонованого товару, а також наданих сертифікатів якості/відповідності) фаховими спеціалістами замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.