Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 150 400 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 504 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 64 512 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гуменна Ольга Георгіївна |
| Телефон: | 380443302737 |
| E-mail: | humenna.o.h@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
3 |
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРІЛТЕК ГРУП", що подана для участі у закупівлі № UA-2025-02-28-008342-a (Запасні частини до дробарки С-145, Код ДК 43620000-5 Частини машин для обробки мінералів) виявлено: пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 2) встановлено: якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Учасником в складі тендерної пропозиції надано ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ «Запасні частини до дробарки С-145» (Щока нерухома Дробарки С-145 кр.814390552600). В пункті 2 наведеного технічного паспорту вказаний номер креслення, який не відповідає номеру креслення Щоки нерухомої. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему технічний паспорт «Запасні частини до дробарки С-145» (Щока нерухома Дробарки С-145 кр.814390552600) з відповідним номером креслення. Відповідно до пп. 7.2 п. 7 «Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією» учасник повинен надати Довідку з відомостями про учасника за вказаною формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Довідка № 74 від 05.03.25 р., надана учасником не містить останньої строки з інформацією про статус учасника. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему довідку з відомостями про учасника за формою, визначеною тендерною документацією.
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ", що подана для участі у закупівлі № UA-2025-02-28-008342-a (Запасні частини до дробарки С-145, Код ДК 43620000-5 Частини машин для обробки мінералів) виявлено: Пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації (далі – Додаток 2) визначений обов’язок учасника надати: «1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Декларацію про відповідність № 20-25, в якій відсутнє посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Також в наведеній декларації назви об’єктів не відповідають назвам, які вказані в кресленнях, наданих учасником. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему один з документів щодо підтвердження відповідності, визначених пп. 1.1 п. 1 Додатку 2, оформлених згідно з вимогами тендерної документації. Та зазначити відповідні назви об’єктів. Відповідно до пп. 2.3 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації: на кожен вид продукції учасник повинен надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" надано сертифікат якості № 67-65 від 25.01.25 з назвами продукції, що не відповідають назвам згідно до креслень, наданих учасником в складі тендерної пропозиції. Також відповідно до пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Учасник надав технічний паспорт ПС-43391055-018 з назвами виробів, що не відповідають назвам згідно до креслень, наданих учасником в складі тендерної пропозиції. Додатком 2 передбачено, якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А. Учасник надав зазначену порівняльну таблицю № 8 від 10.03.2025 року. Разом з тим, в наведеній таблиці вказаний інший номер креслення на анкерну плиту ніж той, що зазначається в кресленні учасника. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно пункту 3.9 розділу 3 тендерної документації та пункту 43 Особливостей, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему всі зазначені вище документи з назвами виробів та номерами креслень згідно до креслень, наданих в складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.