Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 003 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 140,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 38631015 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kh.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Данило Каракуця |
| Телефон: | +380577393276 |
| E-mail: | d.karakutsia@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61013, Україна, Харківська область,Харків, вул. Шевченка, 8 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Електричний інструмент (ДК 021:2015 – 43830000-0 електричні інструменти). Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Додатком 3 до Тендерної документації вимагалось надати: На підтвердження «Вимог щодо якості» надати довідку в довільній формі щодо підтвердження якості товару, а саме: - товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені; - гарантійний термін на Товар повинен бути не менше 12 місяців; - товар поставляється згідно технічним умовам на поставку, яка забезпечує цілісність та неушкодженість Товару під час транспортування, завантаження, розвантаження та зберігання; В складі Тендерної пропозиції учасника відсутня інформація у повному обсязі. Необхідно надати: На підтвердження «Вимог щодо якості» надати довідку в довільній формі щодо підтвердження якості товару, а саме: - гарантійний термін на Товар повинен бути не менше 12 місяців; Додатком 3 до Тендерної документації вимагалось надати: На підтвердження «Інших вимог» надати довідку в довільній формі щодо підтвердження інших вимог, а саме: - учасник гарантує, що Товар не обтяжений ніякими зобов'язаннями перед третіми особами (в тому числі не є об'єктом застави) і по відношенню до нього не існує інших обставин, що обмежують можливість його придбання та використання Замовником. - ціна Товару включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Продавця, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеною тендерною документацією, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника, тощо. Відповідно до п. 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ФОП ХРАПИЦЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» . УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Данило КАРАКУЦЯ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.