Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 255 572,34 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 77 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 457 667 UAH |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Арсен Будагян |
| Телефон: | +380971221222 |
| E-mail: | arsen.budahian@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації та можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей.
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник завантажив до Системи скан-копії договорів від 22.07.2019 № 09/03/1001-МТР та від 06.01.2021 № 09/03/12 МТР з ПАТ «Укрнафта», однак, без додатків, які підтверджують виконання аналогічного договору 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації: 1.2. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, що підтверджують виконання аналогічного договору. При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити до Системи додатки, що підтверджують виконання аналогічного договору від 22.07.2019 № 09/03/1001-МТР та/або від 06.01.2021 № 09/03/12 МТР з ПАТ «Укрнафта», 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, учасник завантажив до Системи Лист щодо повноважень посадових осіб (файл: «Лист щодо повноваження.pdf»), але не завантажив в складі тендерної пропозиції до Системи зазначений у Листі Протокол № 03/02-2025 від 03.02.2025 про надання повноважень щодо підпису документів. 2.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №1: 1.2 Надаються: - - скан-копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити до Системи Протокол №03/02-2025 від 03.02.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.