Закупівля проводиться відповідно до постанови № 1275 від 11.11.2022 р. Строк поставки товару впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладання договору, але не пізніше 28.02.2025 року.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 850 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А 4651 |
| ЄДРПОУ: | 26637410 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Васько |
| Телефон: | +380635156745 |
| E-mail: | vasko.andrey@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозицій ТОВ "Констракшн Машинері" визначено, що учасником подано документи в електронному вигляді, що вимагалися спрощеною закупівлею. Разом з тим, учасником не надано наступні документи, а саме: - докази досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що визначалося вимогами зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - Лист-згоду, складений у довільній формі, про погодження та згоду з: - умовами визначеними оголошенням; - вимогами до предмету закупівлі, проектом договору про закупівлю його істотними умовами та з порядком внесенням змін до нього, наведеним у Додатку № 4 до документації; - Довідка в довільній формі, згідно з якою учасник гарантує, що: надання послуг щодо предмета закупівлі (та всі інші супутні послуги, пов’язані з їх виконанням) здійснюватиметься за його рахунок;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.