Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00
692/25 ОС
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 812 266,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 44 061,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравець Мілана Станіславівна |
| Телефон: | 380997400870 |
| E-mail: | kravets@vostgok.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав: 1) сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі від 25.04.2024р. №98/П/24, але не надано рахунки-фактури, з яких вбачається асортимент, кількість, ціна продукції, що поставляється за цим договором, та 2) сканкопію документа, що підтверджує виконання наданого договору – видаткову накладну від25.09.2024 №56 - зміст та вигляд якої не відповідає оригіналу відповідного документа, згідно з яким виготовлена його сканкопії а саме: Учасник не зазначив ціну та суму поставленого товару в видатковій накладній Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до Додатка № 1 до тендерної документації "Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 закону" "Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі в частині предмета закупівлі, що заплановано Замовником до придбання (зокрема акти, поставки товарів, видаткові або товарно-транспортні накладні тощо)." 2) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: "Документи тендерної пропозиції Учасника завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням "..pdf.", "..jpeg."), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі сканкопії." Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: сканкопії аналогічного договору на предмет закупівлі в повному обсязі та документів, що підтверджують його виконання, зміст та вигляд яких відповідає оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовлені їхні сканкопії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.